piątek, 7 sierpnia 2015

Wieczór autorski w klubogalerii "CieKawa". Jedlina-Zdrój, 24.07.2015

Klubogaleria "CieKawa", Cafe, Arts & Entertainment to szczególne miejsce na mapie Jedliny-Zdroju. Miejsce bardzo klimatyczne, z galerią rzeźb, obrazów i kącikiem czytelniczym. Gustowne wnętrze emanuje ciepłem i spokojem, zaprasza do wypicia herbaty lub kawy i zjedzenia pysznego deseru. Klubogaleria gościła  już wielu lokalnych twórców i wpisała się na stałe w kulturalny pejzaż tego miasta. Spotkanie zorganizowała i przygotowała Katarzyna Szynter z Uzdrowiska Szczawno-Jedlina SA., która także powitała zebranych w klubogalerii gości i krótko mnie przedstawiła. Towarzyszył mi muzycznie Robert Delegiewicz, zawodowy aktor i muzyk, reżyser i instruktor teatralny, który ekspresyjnym, czarującym i ciepłym głosem śpiewał standardy muzyczne z lat 50-tych i 60-tych oraz grał na skrzypcach. Przedstawiłem swoją poezję bardzo przekrojowo, z dużą porcją wierszy lirycznych, pasujących klimatem do miejsca i czasu tego spotkania. Wierszowane satyry na zakończenie spotkania były udaną próbą wyczarowania uśmiechów na twarzach przybyłych gości. Ciekawe rozmowy z licznymi ludźmi po zakończeniu wieczoru oraz podczas sygnowania książek, podniosły wartość tego spotkania i uradowaly mnie mocno. Czarujące miejsce i czarujący klimat, to idealna baza dla spotkań z kulturą i ciekawymi ludźmi. Bardzo sympatyczny wieczór autorski w klubogalerii "CieKawa" w Jedlinie-Zdroju, to dla mnie kolejne doświadczenie poetyckie i radość ze spotkania na żywo z czytelnikami.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz