środa, 30 sierpnia 2017

W poszukiwaniu sensu życia - myślenie

W dzisiejszy poście chciałbym poruszyć temat czystej energii, którą codziennie wysyłamy za pomocą myśli i słów, dzięki czemu wpływamy, często nieświadomie, na bieg rzeczy i zdarzeń. Siła naszych myśli i słów jest ogromna, z czego często nie zdajemy sobie sprawy i nie traktujemy z należytą atencją. Każde wypowiedziane przez nas słowo, to czysta „magia”. Wysyłamy wibracje, które wpływają na konkretnego odbiorcę oraz nasze otoczenie, którzy te wibracje odbierają i interpretują. Przed kilkoma dniami postanowiłem przeprowadzić na sobie test, polegający na dwudniowej, totalnej kontroli moich myśli i wypowiadanych słów, aby stwierdzić co z tego dla mnie wyniknie, czy rozpoznam ich wagę i znaczenie. Żadnej telewizji, gazet, czasopism, książek czy innych mediów, które miałyby wpływ na moje myślenie i wysławianie się. Jakże często mówimy co innego a co innego myślimy. Wynika to z sytuacji niekorzystnych dla nas lub wprowadzających nas w zakłopotanie. Nie znaczy to w żadnym razie, że kłamiemy. Mówimy na przykład „muszę się pożegnać, jestem zmęczony”; w rzeczywistości nie jesteśmy wcale zmęczeni, ale dana sytuacja nas męczy lub jest dla nas niezręczna. To zdanie jest jeszcze nieszkodliwe, ale są tematy, jak np. pieniądze, bieda, głód, wojny itd. gdzie często zmuszeni jesteśmy, wbrew naszej woli,  zabrać głos w rozmowie. Formułujemy wtedy często zdania odmowne, niezgodne z naszym prawdziwym zapatrywaniem i stosunkiem do tematu. Ale wracając do mojego testu. Dwa dni totalnej kontroli słów i myśli. Byłem mocno zmęczony od samego myślenia i korygowania moich myśli oraz formułowanych poprawnych zdań. Wszystkie zdania musiały być adekwatne do moich myśli i odpowiadać mojemu stosunkowi do poruszanego tematu lub problemu. Nieraz brakowało mi odpowiednich słów i musiałem posiłkować się słownikiem. Niesamowite było to, że nagle uświadomiłem sobie, jak dużo myślimy w ciągu każdego dnia i ile to kosztuje wysiłku. Jak ogromna jest to praca. Te dwa dni przyniosły mi bardzo wiele. Wszystko stało się dla mnie jasne i zrozumiałem, jak ogromna jest energia, płynąca z naszych słów i jaki wpływ mają one na nasze życie i życie innych ludzi. Nasze myśli i słowa to magnesy przyciągające lub odpychające wszystko i wszystkich, do których wysyłamy nasze wibracje, wszystko zależy od kierunku naszego pola magnetycznego. Na koniec jeden przykład, jak wiele może zdziałać pozytywne myślenie. Wystarczy np. zamienić często przez nas używane słowo „szukam” na zbyt rzadko używane „odnalazłem” i już zmienia się nasza percepcja, postrzegamy wiele rzeczy inaczej, świadomiej, radośnie i prościej.

Myślenie to ciągłe i bardzo złożone procesy zachodzące w naszym mózgu, polegające na asocjacjach i wyciąganiu wniosków. Miarą efektywności myślenia jest inteligencja. Myślenie systemowe, strategiczne, twórcze oraz naszą intuicję, która jest niczym innym, jak podświadomym i kreatywnym myśleniem, można ćwiczyć i udoskonalać. Zatem myślenie o myśleniu jest podstawą ludzkiej świadomości. Potrzebny był mi ten test, który z całą pewnością będzie miał spory wpływ na moje dalsze życie.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz